Followers

Saturday 15 February 2014

TiTle?

Assalamualaikum.. nak kate,, result PMR dah lma kuar,, aku dpt 4 A jee.. tp alhamdulillah,, subjek y aku ske uh dpt A.. btw aku amek kelas Akaun sbb aku xnk berat an kple otk aku nih dgn bio , fizik , kimia.. #hakikat #tak #suka #bedah hashtag benci darah haha .. y penting ade addmath!! I love MATH n ADDMATH hehe,, tp ade bab y aku xbpe phm,, xpe bru awl taon,, lme2 t aku phm lah inshaAllah... ade rezeki spm nty A lah kot *angan angan* hahaha .. subjek perakaunan boleh tahan senang r,, kne hafal lejar, debit, kredit, badleh dll... mmg easy klo fhm,, inshaAllah..ekonomi asas plk senang r alhamdulillah,, bru awl taon,, kite tgk acane akhir tau t.. bln dpn dah mula ujian bulanan 1 hurm,, chayokk zeeqa!! haha doakan saya yeaa,, n bln dpn result spm kuar kan?? kan?? haha abes r,. aku doakn rmai y lulus n straight's A inshaALLAH y penting pecahkn rekod skola mcm mne PMR SUA 2013 buat ,, haha :) I cant wait.. huhu
annyeong oppa n unnie!!comment la ek?!!

No comments:

Post a Comment