Followers

Sunday 26 May 2013

BiCaRa BeRiRaMa 2013

Assalamualaikum w.b.t

Kali ini masuk kali yang kedua sekolah kami iaitu SMK Ungku Aziz Sabak Bernam telah menyertai pertandingan Bicara Berirama Peringkat Daerah. Alhamdulillah kami telah menjuarai pertandingan ini untuk kali kedua,, maka doakanlah kami semasa pertandingan peringkat negeri yang akan datang. Kami punya persembahan tak sehebat sekolah kami selalu pertandingkan tapi kami menang disebabkan persembahan kami yang cukup menawan hati juri dan penonton. Kami bersyukur sangatsangat atas usaha pelajarpelajar yang mewakili dan guruguru yang sanggup meluangkan masa untuk mengajar kami iaitu En Farhan, Puan Faridah bt Lebar, Puan Salmah Sobar, Puan Fuziani dan senior kami iaitu Vigniswara Vicky. Kami mengucapkan terima kasih banyakbanyak. Kami minta maaf bebanyak sekiranya kami nakal semasa latihan yang sering dilakukan pada setiap pagi, petang dan malam.

Di sini saya bagi wakil pelajar yang menyertai,, hanya mampu tunjukkan gambar2 kami disana saja,, kerana disbbkn line tenet ni lmbt mcm siput,, nk msok kan video nye uh agk lmbt,,



,,trun dr bas je teros kepoh haha,,tu la dak sua kahkah,, 


sedih~

tidak!! jeng3~ hahaha

wt xtw mse ckgu dtg,, *lakonan

pening!!!  mcm org tua,, kahkahkah,, guro2

lyn lgu budibudi pekerti hakhak

kami sayang ckgu!!!

bye2
maassalamah!! 
ckgu ishak bg kte2 smngt b4 kmi prgi,, hehe


peace yoo!!



our twin in class3tekun ,, nini n wawa

dyowg bg kta2 smngt at kmi,,thankz yalls

pantang nmpk camera kahkah,, :*

biler da brjmpe cmni la jd nye,, gha dk sua,, y tgh uhdk starp, ika,,

afiq n comell hehe

senyum!! nano nak mek gmbr nihh

nano y take it! hoho

hoho ni aku amek,, xmen flash,, ksian dyowg sket mta t

fon aku uh,, bak!!

practice while eating + brgmbr b4 brtndng kahkah

ajib try mek gmbr sat,, fitri n comell

heyy,,kmi smue da brpunya!! kami kpunyaan Allah SWT,, :)

pndg r sni rasyid!! adi!!
nano!! haha

pndg sni r nano,, aish tkot flash betoldy nihh =,=''

senyum!! haha

peace yalls

pndg sni la,, nano nga amek gmbr nih

nano,, nano,, dr td kau amek gmbr meh sni aku mek gmbr kau,, malu lak!! 

wt mesyuarat jap,, "agak2 spe johan ea??'' soalan bodo

alhamdulillah da nmpk trofi emas at tgn kami uhh

ni chot nan dk sbpi aku lupe nme dy

kmi bermai rmai,, tgkp gmbr wt kngn,, ececeh~


dlm bas aku sempt g amek gmbr dyowg hekhek,,
smue happy dpt g prgkt ngeri

akhirkata aku sgt eppy brsme nan kwn2 aku at sne,, sukasuki , gelak tawa, riangria,,
apepon ni kngn y brmkne brsme kowg hehe ^^, thankz you alls diats krjsama smue owg





annyeong oppa n unnie!!comment la ek?!!

No comments:

Post a Comment