Followers

Thursday 22 November 2012

aRy LasT kaT skoLah (^_^)

at ats neyh aku . . soe law spe2 y xkenal aku agyh 
aku single but not available b'coz 'no couple until engaged' haha


(ini cerita aku)
mggu last at sekolah , mmbuat kan aku bosan then aku just merayap at sekeliling sekolah . . krje2 mngambil gmbr ? ! bukan aku pnye hal tp member2 aku pnye hal haha . . ape pon dyowg sempat agy amek gmbr2 kami haha . . tgok r neyh
this is my madam Fauziah.. hehe
kt sni x bpe nk complete laki nyew,.
ad y pi jenjalan xjmpe kelaz haha
ini kenkawan aku .. tp xcomplete sbb x ckop ruang haha

                             

ni member2 aku haha . . masing2 nakal tp otai ! ! bez jd member dyowg -funny-

haha ini la kawan2 aku . . mereka sangat comel ! !
haha sahabat karibku yang comel ! ! -una n ain-
ni bez fwen..satu dorm nan aku haha..dyowg ney rpt gk nan aku
ini la kawan2 aku . . kami sangat comel an ?! haha
ini sahabat karibku,adilah..yang sebelah uh aku ler haha ^^v
yang at tengah uh member yang aku rpt at dorm haha..taon dpn dy da pndh huhu
sgt sdeyh ! !
aku nga merapu ! ! hahaha
_Haziqah_
my nickname -zeeqa-

annyeong oppa n unnie!!comment la ek?!!

No comments:

Post a Comment